קליקים, צלמת, צילום מקצועי, נעמי לביא, בוק בת מצווה, צילום הריון,תדמית לאתרי הכרויות, צילום משפחה, צילום ילדים, צילום בוק יום הולדת, צילום ארועים

תמונה – זה הראי שלכם לעולם, וכמה היא חשובה, היא הרושם הראשוני לפני הכול.. תמונה שלא מצולמת טוב ולא מוצגת נכון.. מחסירה מהאמת וממי שאתם. יכולים להיות פיקשושים של אור, זוויות, ביגוד לא נכון, איפור לא מתאים, העמדה לא נכונה.. חשוב לעשות את זה כמו שצריך, במידה ופונים לצלם מקצועי: חשוב כבר בשיחת הטלפון בבחירת הצלם/ת , להרגיש סוג של חיבור, בהחלט ניתן להרגיש את זה כבר בשיחת הטלפון.. זה חשוב ! החיבור בין הצלם למצולם הוא נחוץ להצלחת הצילומים! הנינוחות ההרגשה טובה מוקרנת במבט, בעמידה ובכלל בשפת הגוף, חשוב שמגיעים לצילומים – להגיד מה חשוב לכם, ואיזה דברים הייתם רוצים להעלים:) מבחינת ההיערכות – (גם במידה ותרצו להצטלם לבד..דרך האייפון או חבר/ה שיצלמו אתכם) שיער – לבוא מוקפד קצת יותר מבכל יום, אבל גם להרגיש נוח באיך שהשיער יראה. איפור – גם בסטודיו וגם בצילומי חוץ (באייפון או במצלמה רגילה חשוב לכבות את הפלאש) יש הברקה חזקה של פאלש או אור יום , חשוב לא למרוח קרם פנים ביום הצילומים ולהשתמש במייק אפ ופודרה – מאט , איפור עיניים להדגיש את המבט, גלוס רך, ביגוד – צבעים בהירים לא מחמיאים בצילום.. אני אוהבת צבעים חזקים (שחור, אדום כחול, סגול) צבעים עם נוכחות ואמירה, צבעים שמבליטים, צבעים שמחמיאים ומדגישים את הנתונים. הנכונים. לכן כדאי לבוא עם כמה סטים ולוקים, לוק ספורטיבי, גינס ואיזה חולצה שמחמיאה, לוק נשי של שמלה , סט שאתן אוהבות ומרגישות בו שהוא אתן. כדאי לגוון מבחינת סטים (ולא להתעצל..) לא ידוע מה יצא הכי יפה. (תמיד כדאי להתייעץ עם חברה טובה מה הכי מחמיא לכן) נעליים – להביא מתאימות לכל סט. *פחות – משקפי שמש, שמסתירות פנים, שפת גוף – כדא שתהייה מגוונת בצילומים – צילום פנים/חצי גוף/גוף שלם, פרונטלי, צילום מהצד, צילום בישיבה, צילום תוך כדי הליכה.. מבטים רכים לא רק למצלמה אלא לכל הכיוונים.. במצלמה ביתית או אייפון, במידה ורוצים לצלם את כל הגוף – לא לקרב את המצלמה למצולם, ללכת אחורה ולצלם כמובן לאורך.. תמונות פנים – כמובן להתקרב, גיוון בביגוד, בנקודות צילום, בשפת הגוף מבטיח הצלחה! ואז באמת שיהיה בהצלחה 🙂

כולנו לא נולדנו דוגמנים ושחקנים, והאמת אף אחד לא יודע איך לעשות את זה ובפעם הראשונה, זה מאוד מרגש, ואולי מלחיץ להצטלם, כשלא עשינו את זה אף פעם, ביום הצילומים, אני מאוד מנסה להיות איתכן הבנות, מהתחלה אמיתית, להרגיש אותכן באמת, מי אתן, מה אתן מרגישות, מה אתן אוהבות, ואיך הייתן רוצות להצטלם, כולכן יפות, לכל אחת מכן יש את היופי האמיתי שלה, ואת היחודיות שלה, אני מאמינה בכל אחת מכן, ביופי הזה וביחוד שלכן, להצטלם זה תהליך שבו אתן עוזבות את כל מה שראיתן בטלויזיה בפרסומות, בעיתונים, ובתהליך של רוגע ואפשור, אתן מרשות לעצמכן להיות אתן ובאמת. וכך בתהליך של צילומים, מרגע לרגע אתן משתחררות, נרגעות, מאמינות בעצמכן, ונהנות בסופו של דבר מכל רגע ורגע.

לאחר המון צילומים של בוק בת מצווה, חקרתי ולמדתי באמת את הנושא, מכל ההבטים. ופיתחתי “מומחיות” משלי, לדעת איך להתאים את האישיות שלך + שפת הגוף + הבגדים שאת מביאה ולהתאים ל – האביזרים שאני מביאה, ולנקודות צילום השונות שלי, ובביחד של כל זה אני יוצרת מחדש כל פעם תמונה, כמו ציור פרט אחרי פרט, צבע אחרי צבע.. עד שנוצרת תמונה מיוחדת צבעונית ומעניינת! לכן כולן פוטוגניות וכולן מצטלמות מקסים!!! זו המומחיות והמקצועיות וההתחייבות שלי אליכן.

צילום משפחה – צילום משפחה הוא מזכרת נהדרת עבור כולם, צילום של הורים, צילום משותף של ההורים עם הילדים, לבחירתכם, יש אפשרות להצטלם צילומי חוץ – בשכונת נווה צדק בתל אביב, שכונה צבעונית ועשירה בנקודות צילום מגוונות, או שאפשר להצטלם בסטודיו – עם רקעים קלאסיים, ותאורת סטודיו, כדאי להביא סטים להחלפה לילדים וגם להורים, (בחוץ יש לי תא הלבשה נייד..כך שאפשר להתלבש בכל מקום). מומלץץץ.

כדאי להביא סטיםם מגוונים מבחינת צבע ולוקים, צבעים מצטלמים נהדר, אדום כחול ירוק, סגול,. המצלמה שלי אוהבת צבע:) ולוקים שונים של הופעות שכוללות שמלה קלאסית, גינסים, חולצות חלקות, מכופתרות, חצאית מגניבה עם מגף, מכנסון קצר טייץ והופעה ספורטיבית, ועוד.. לרוקדות שבחבורה ממולץ להביא בגדי ונעלי ריקוד..

מבחינתי, אני מאוד אוהבת את המראה הטבעי האמיתי שלכן והרענן, הצילום הוא לתעד אותכן באמת והכי במראה נקי. האיפור הוא בגדר המלצה, 1. למי שיש פצעים, או כתמים, שהיא היתה מעונינת לכסות בזמן הצילומים, 2. האיפור – כחלק מחווית הצילום, ומההרגשה שלכן של יום של כייף, יום צילומים מקצועי. האיפור באמת מינמליסטי, ולטעמכם האישי, מעט גלוס ,סומק עדין, ולפי ההרגשה. לבעיות פצעים מומלץ – ( מייק אפ בגוון העור, לאחר מכן פודרה מאט על מנת שהפנים לא יבריקו בזמן הצילום, וסומק עדין, אם לא ניתן לכסות את הפצעים לבד, מומלץ להביא מאפרת מקצועית). בכל מקרה ביום הצילומים, תמיד יש לי ערכת איפור מקצועית עבורכן.

כמובן, מבחינתי הכי חשוב שאתם תבחרו את התמונות לאלבום ולא אני, זהו טעמכם האישי , וחשוב שהילדה תאהב את התוצאה המוגמרת.

בין שבוע ,28-35 שהבטן כבר מספיק גדולה ,ושהיא נראית יפה בפרופיל, לא כדאי לחכות עד הדקה ה90 שהבטן לא תהיה גדולה יותר וגם שהיא לא מתחילה לרדת, ושלא יהיה לך קשה ושלא ושתהיי עייפה וכבדה.. וגם הקטן/ה יכולים לעשות הפתעה ולהקדים..אז לא לחכות לרגע האחרון.

בגדים שכדאי להביא: מכיוון שהרקעים בסטודיו הם בשחור ולבן, הצבעים היפים לצילומי סטודיו הם בגדים רכים בלבן ושחור , להביא גוזייה סטרפלס בצבעים האלו, חצאית, טייץ חולצה מכופתרת בלבן, שמלה רומנטית, ועוד. במידה ובן הזוג מצטלם ביחד איתך, כדאי להתאים את הצבעים. בכל מקרה יש לי בסטדיו את כל הביגוד הדרוש לצילום – סטים בכל הצבעים של טופים וחצאיות לייקרה נשפכות, שלים בכל הצבעים, בדים רכים, ועוד.. אקססוריז – תכשיטים צמידים , ואביזרים שונים לצילום הריון.

חשוב להגיע לצילומים שאת מאופרת ( יש לי מאפרת שיכולה לאפר אותך לפני בתאום מראש.), במידה ואת מתאפרת בבית חשוב להתאפר בצורה טבעית, שכבת מייק אפ אחידה על כל הפנים, לפדר בפודרה, סומק בלחיים, צללית רכה ובהירה, מעט מסקרה, ואודם טבעי לטעמך. ציפורניים – חשוב לסדר את הציפורניים ולמרוח לק תואם בידיים וברגליים, לק לטעמך האישי ואיזה צבע שאת אוהבת. יהיו צילומים של קלוז אפ שיראו את היידים מונחות אחת על השניה.. על הבטן וכדומה, וצילומים שלך יחפה במראה טבעי.

הדפסת תמונה על בד קנבס- תמונות מודפסות על בד איכותי בגדלים שונים, ניתן להזמין בכל גודל החל מ 20/20 ועד 100/200, צורת ההדפסה היא פיגמנט, מה שמבטיח את שמירת הצבע לאורך זמן, הבד מתוח על מסגרת עץ, בעובי 3.5/4. העבודה איכותית מקצועית וברמה גבוה. (את התמונה אפשר להעמיד בכניסה לארוע – בת/בר מצווה וכמובן לתלייה בביית.)

כן, אתם מקבלים את כל התמונות שצולמו למעט אלו שמצמצתם,,וסגרתם עיניים, וכו’.

בהתאם לדרישות הלקוח, אפשרי להתמקד בצילום בלבד, כמו כן יש אפשרות לרכז את כל גורמי ההפקה כולל סטיילינג, איפור שיער גרפיקה ועוד.

הצילום חוץ מתבצע באזורים שקטים, שאין הרבה אנשים, כמוכן אני מביאה איתי בד גדול – “תא הלבשה נייד”, אז אפשר איתו להתלבש בכול מקום.

צילום ילדים: טיפ 1 – סבלנות צילום בכלל ובמיוחד צילום ילדים דורש סבלנות לא תמיד בא להם לשתף פעולה:) טיפ 2 – צלמו מגובה הילד ולא מהגבוה שלכם..לשבת על הרצפה להתכופף ולצלם אותו מהגובה שלו. טיפ 3 – תאורה שעות מצוינות לצילום שעות הבוקר המוקדמות או אחר הצהריים, במידה ובכל זאת נצלם באור חזק של שמש, נושיב את הילד בנקודה מוצלת לחלוטין. טיפ 4 – רקע למצוא לוקשיין שבו הילד יהיה המוטיב המרכזי, לא עצים ועמודים שיוצאים לו מהראש, לוודא שהפנים לא מוסתרות וחסומות, גם במידה ויש כובע על הראש נוודא שרואים עיניים ופנים. על רקע בהיר מומלץ לשהביגוד או האלמנטים יהיו צבעוניים וכך על רקע כהה, מומלץ בהירות בביגוד ובאלמנטים. טיפ 7 – שיתוף פעולה – תחמיאו לילד תעודדו אותו על כל תמונה ותמונה, תראו לו חלק מהתמונות תוך כדי, כדי שיהיה לו את ההתלהבות להמשיך ולהצטלם:) טיפ 8 – צלמו בחוץ ולא רק בבית, בגן שעשועים בפארק, צילומי רחוב, תחפשו לוקשיינם צבעוניים וכיפיים. בהצלחה!

אני מתמחה בצילומי סטילס בלבד, אך אני עובדת עם צלמי ווידאו, (מהטובים ביותר) – ומשלבת אותם בעבודותיי.