קליקים, צלמת, צילום מקצועי, נעמי לביא, בוק בת מצווה, צילום הריון,תדמית לאתרי הכרויות, צילום משפחה, צילום ילדים, צילום בוק יום הולדת, צילום ארועים

צילום הריון מקצועינוסף להיותי צלמת אני מתמחה גם בסטיילינג לכן הסטודיו מאובזר בכל. האבזור הנדרש ל בוק צילומי הריון מקצועי כמו , בדים נשפכים ושקופים סטים של חצאיות לייקרה וטופים תואמים תכשיטים. וכל האיבזור של תינוקות אבל, אם חשוב לך ליצור סטים שהם ייחודיים רק לך עם האביזרים שלך מהבית אז תביאי ובשמחה:)

לדוגמא:

ביגוד

בצילומי הריון הבטן היא האביזר:) שנמצא ומצולם בכל תמטנה ולכן חשוב להביא בגדים שחושפים את הבטן . למשל: עליוניות, , ווסטים מתחרה , גופיות, גופית סבא וגם שמלות שמדגישות את הבטן ההריונית.

חזיות

חזית סטרפלס בגוון הגוף היא המומלצת והמתאימה לטופים במיוחד ולבדים השקופים .

מכנסיים או שמלה?

איך לבחור את הבגדים המתאימים לצילומי הריון?התשובה לשאלה הזאת תלויה בך ובהחלטה שלך. יש נשים שמגיעות לצילומי הריון לבושות בג’ינס ומרגישות איתו הכי נוח . עבור אלה שלא נוח להם עם הג’ינס אמליץ להגיע עם שמלות, טייצים או חצאיות.

נעליים

בצילום הריון אין חשיבות לגובה המצולמת אלא לזוית הצילום, כך שאין טעם להביא איתך נעלי עקב כי התמונות מצולמות כשרגלייך יחפות לכן ממליצה לך לשים לק ביידים/ ורגליים.

אביזרים

האביזרים הם חלק בלתי ניפרד מתמונה מושלמת בצילומי ההריון
אביזרים מומלצים
האולטרסאונד האחרון, קשתות וזרי פרחים, תכשיטים ועוד..