קליקים, צלמת, צילום מקצועי, נעמי לביא, בוק בת מצווה, צילום הריון,תדמית לאתרי הכרויות, צילום משפחה, צילום ילדים, צילום בוק יום הולדת, צילום ארועים

טיפים לצילום בסלולריכולנו רוצים תמונות וצילומים יפים ואומנותיים וגם לשתף את כולם באפליקציות השונות,

בפייסבוק באינסטגרם ועכשיו גם בסנאפצט:) זה נכון שאיכות התמונה של המצלמה בסמארטפון לא מתקרבת לאיכות של מצלמה מקצועית ולצילום מקצועי..

אך עם כמה טיפים פשוטים למדי – תגלו שהסמארטפון שלכם יכול להגיע גם לתוצאה מוצלחת כמעט כמו של צילום בסטודיו.

התקרבו אל האובייקט – מיקוד: איכות התמונה נמדדת במיקוד (“בפוקוס”).

כולם רוצים לתעד – אם תתרחקו מעט ותצלמו את הסיצויאציה ותבחרו זווית אטרקטיבית הקרובה לעניין ותסמנו את המיקוד על פרט מסוים בתוך הפריים – התמונה תשתנה לחלוטין. יהיה מיקוד במשהו מרשים וחד, הרקע יישאר מעט מטושטש והתמונה תצא מעניינת וחדה.

זוויות צילום: כמו בכללי צילום מקצועי וכל יצירת אומנות ככול שנבר זווית צילום יחודית ושונה כך נקבל תמונה מעניינת יותר ואומנותית יותר.

טיפים לצילום מקצועי בסלולריהשתמשו בפלאש – גם כשלא חשוך: בכל סמרטפון טמונה נורת הפלאש ואף יותר מאחת. אם עד היום חשבתם שלא צריך להשתמש בפלאש באור יום, תחשבו שוב. תפקיד נורת הפלאש הוא להאיר חלקים כהים בתמונה, ולעתים גם כאשר הרקע עצמו מואר – האובייקט העיקרי מואר הרבה פחות. ברצון להאיר את החלקים הכהים בתמונה אנו נשתמש בפלאש גם באור יום וכמובן כאשר שורר חושך מוחלט. זכרו תמונה מאורת יותר תמיד איכותית יותר.

אל תצלמו דרך האפליקציה. אפליקציות מורידות מאיכות התמונה ולכן לא רצוי לצלם דרכם.

הגדרות מצלמת הסמרטפון: חשוב להתעמק בהגדרות של המכשיר וזאת שישמשו עבורכם ככלים לשליטה בתוצאה.

יש להגדיר את נתוני מצלמת הסמרטפון ע”פ הרזולוציה הכי גבוהה

מומלץ להכיר והשתמש ב “ערך חשיפה” הגדרה המאפשרת לי לשלוט בכמות האור ורגישות החיישן. ישנה אפשרות לשנות את הנתונים בהתאם לנושא המצולם.

תוכלו להוריד אפליקציה (יש המון כאלה) לנייד שעורכת תמונות קולאז’, אפשר לשנות את התמונה מבחינת צבע חדות לחתוך בשוליים ולעשות את התמונה למקצועית מיוחדת ואומנותית.

בהצלחה!